Σελίδες

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΦΩΤΙΣΜΟ


Το συζητήσαμε με την φίλη μου Τόνια στις διακοπές.  Για τις κόρες τις αλλά και για οικονομικό δώρο σε άλλα παιδάκια, προτιμάει την ΥΔΡΟΓΕΙΟ. Αναρωτιέμαι γιατι ποτέ η δική μου μαμά δεν μου αγόρασε.  Συνεχίσαμε τη συζήτηση, λέγοντας μου πως προτιμάει να αγοράζει την ΥΔΡΟΓΕΙΟ από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών αλλά και εκεί απο 20 ευρώ την βρίσκει πλέον 25 ευρώ. Για να ενισχύσει τα συνοικιακά καταστήματα της περιοχής της θα πρέπει να δώσει από 30 ευρώ περί τα 35 ευρώ, σήμερα.  Έτσι, μου έμεινε στο μυαλό η συζήτηση μας και πρόσεξα όταν είδα σε φυλλάδιο του Lidl, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΜΕ ΦΩΤΙΣΜΟ, 16,99 ΕΥΡΏ ΜΟΝΟ. Η απόφαση είναι δική σας!

bild
  • Ιδανική για το σχολείο, γραφείο ή σπίτι
  • Χωρίς φωτισμό: Γεωγραφικός χάρτης με απεικόνιση της επιφάνειας της γης
  • Με φωτισμό: Πολιτικός χάρτης και απεικόνιση όλων των χωρών και συνόρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου